Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 14 september 2009

KVÄLLENS PYSSEL

Amanda fick inte bara en prinsesskrona
av Moster Emmi utan en massa Pippi
pärlbrickor och pärlor!! Så nu har vi gjort
både Herr Nilsson och Pippi ;-)
~~~~
Tog en stund vill jag lova... :-o
~~~~
Vad brukar ni pyssla med???

4 kommentarer:

Maria sa...

Vad söt hon är i sin lilla prinsesskrona:-)

Här är det också mycket pyssel med pärlplattor, och det pärlas en hel del armband & halsband också.

Hoppas att ni har en fin kväll

Kram Kram

lolla sa...

halloj
finfin pippi pärlplatta....på fritids gör vi mycket pärlplattor...jag gillar de..
Har gjort massor när mitt barnbarn var yngre...nu gillar han mest TV-spel och det är jag kass på...
sköt om er
kram lolla

vintageretroprinsessa sa...

Hallå tjejen :D

Pyssel lskar vi här hemma-
Det är lera happy mais trolldeg.
Klipp och klistra
och leka med kartonger som gäller :D

ha en toppen dag kärlek till er

Nina sa...

Här blir det antingen pärlplattor eller göra armband/halsband.
Vi har testat att göra tvålar, studsbollar och annat också, men pärlor är så lätthanterligt ; )

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos