Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 9 september 2009

GANGSTAR FAVORITER

Kikade runt på Gangstar´s webshop häromdagen
och förälskade mig i lite plagg... :-o
Både till Bebis och Amanda..!!!
~~~~
Mössan Pyret lila, skulle verkligen matcha
Amanda´s Molo jacka..!!!
~~~
Vilka är dina Gangstar favoriter??

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Jajemän och Liam gillade test produkten skarpt och skrek när det var slut :-)

Nä jag har aldrig handlat av pippilotta men jag har bara hört negativt om dem. Är mycket inne på familjeliv och där skrivs det en del av dem.
Har du handlat där ifrån?

Ha det bra!

Pernilla sa...

Tråkigt när det händer sånt. De har väldigtm ycket fint på deras sida men efter vad man läst så nej det får vara.
Skönt att det löste sig för dig!

Brukar vara med i dina tävlingar :-) Men ser att jag missat den med skötväskan. Får slänga in den med :-)

Blogg.se har strulat lite för mig idag, vet inte vad det kan vara.

Visst har du en egen webbshop?
Kan du ge tips på hur man går till väga för att öppna en sån? Alltså vart man hittar ex grossister och vad man ska tänka på ev hur mycket kostar det? Vet inte riktigt än vad jag skulle vilja sälja men kanske för att jag inte vet hur man kommer i kontakt med olika grossister.

Har mail ifall du vill svara :-)
julafton81@hotmail.com

Therese sa...

Tack:) Ser att du också är gravid. Börjar närma sig slutet för dej. Vilket bf datum har ni?

Usch va nervöst med värdering. Är ju risk att den gått ner nu efter kris, men det sägs att priserna gått upp här i stan sista året. Jag hoppas det gäller vår lägenhet också.

Ha en toppen dag!

sara sa...

dom vill inte göra något då jag inte gått 37 fulla graviditets veckor..

åå den jackan från ganster har jag men tittat på. vet du hur den sitter på?

nikita sa...

southbaggy är en stående favorit och förutom dem i höstens kollektion så är det nog Alfons brallerna i grått!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos