Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 september 2009

GÅRDAGENS SHOPPING



Var in på H&M för att handla ett extra par vantar
till Amanda - lila såklart den här gången ;-)
Den söta Mimmi collage tröjan fick oxå följa
med hem... och en Hello Kitty vattenflaska.. :-o
~~~~
På Lekia fick Amanda välja något själv, då blev
det Pippi Långstrump pepparkaksfigurer!!
Superfina - ska bli kul att baka i år ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp mig =) visst hade Du köpt skor till Mandis på skopunkten, vad tycker Du om kvalitee osv?
kram Åsa

Therese sa...

Hi,hi ser att jag shoppade likadana saker till min Lura iförrgår :-) Kul men något annat än Hello kitty nu tycker jag.... Å så spännande att lillprinsen snart kommer ut, min svägerska ska ha samtidigt som du och jag ska ha en nu liten prins eller prinsessa i februari, så jag måste nog återvända å se vilak tips du bloggat om på senare tid... Ha en bra dag!

Therese - Lurans blogg

Anonym sa...

Jag gillar både tröjan och vantarna, jättefina =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos