Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 februari 2009

VILKEN KVÄLL

Åh, vilken mysig kväll det blev igår.. efter partyt bjöd Sara på tre rätters middag och gott vin till det ;-) Ett helt gäng sköna tjejer och god mat, vad kan vara bättre?? ;-)
Tack igen snälla Sara!! Hoppas ni hade kul på Golden Hits efteråt!!!

Alla drog som sagt ut på krogen men jag som är tråkig (läs ordentlig) åkte hem istället...!! Blev en mys film kväll istället för mig och Älskling - på den nya stora TV:n i sovrummet :-)

Älskling är på bandy match nu och jag måste göra mig iordning eftersom vi ska iväg på ny husvisning, spännande!! Hoppas på att det är fint för läget är toppen!!!

bloglovin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh va spännande! Hoppas ni gillar det! Och hoppas allt är bra med er! Kramis!

Anonym sa...

Va spännande med husvisning igen. Hoppas att det är ett hus ni vill ha och att det huset blir erat!

Hur är det annars idag?
Kram!

Anonym sa...

Lycka till =) Är det drömhuset?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos