Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 februari 2009

EN BRA DAG

Haft en kanon bra dag - allt flytit på hela tiden liksom..!!

Nu har jag precis käkat budget middag - spagetti och köttbullar.. mums.. lr hur.. hahaha..

Ikväll ska Älskling och Andreas åka på hockey, tror d är sista hemma matchen... hade oxå velat gå men men... får mysa med Mandis istället ikväll..!!

Kanske hinner lägga ut lite nya auktioner på Tradera ikväll och sitta med bokföringen istället. Det behövs d oxå.. :-o Ni får skälla på mig om jag sitter på bloggen hela kvällen..!!!

bloglovin

2 kommentarer:

Helena sa...

Skönt att det finns dagar som bara flyter på! Ibland känns det som allt krånglar! Har själv suttit i möten hela dagen. Budgetmiddag åt vi igår :-) Barnen blir glada då i alla fall.

Ha en fortsatt skön kväll!

Anonym sa...

Härligt med en dag utan alltför stora missöden. Fler sådana tycker jag! ^^

Trist att tillbringa kvällen med bokföring dock. Förbannat trist till och med. :oP

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos