Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 13 februari 2009

AVUNDSJUK

Jag är såååå jäkla avis nu... Amanda har kommit in i en Pappa period igen.. d är BARA Pappa som gäller.. leka, mysa, borsta tänderna... - allt... Hon hade en period tidigare oxå då d var Pappa som gällde.. men den tog slut och sen var det Mamma igen som gällde...
Nu ligger hon med Pappa och myser och dricker välling.. vill oxå mysa!! Snyft... ja ja, jag vet.. massa gnäll... Nu ska vi kika på Let´s dance, Amanda gillar att se när dom dansar ;-) Tror att dom ramlar så fort dom gör ett lyft *sötnos*

Kanske d blir någon mer rump chock ikväll, hahaha.. Är det någon mer än jag som tycker att programledarna är väldigt tråkiga och mesiga?? :-o


bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hon blir säkert mammaig snart igen. Eliott hade också en pappa period...det var skittråkigt...haha.

Kramarb

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos