Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 13 februari 2009

GODMORGON

Håller på att göra mig redo för mitt återbesök hos min läkare samt sjukgymast angående min rygg som jag skadade på arbetet.

Måste gå lite tidigare för jag har en massa paket som måste skickas oxå.. förmodligen fler jag borde packa innan oxå.. men tiden räcker inte riktigt till.. :-o

Har kommit in lite nytt i Coolchildren´s sortiment nu, mer från Lundmyr of Sweden ;-)


Vad har ni för er idag?

bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Idag har jag o barnen en "hemma grejardag". Ett ont måste, men ska nog även ta oss ut i solen. VI har ju bara 14 grader kallt idag, det är varmt det mot de 28 grader vi hade igår =( Burr!!! Lycka till hos doktorn. Kramis o trevlig helg

Anonym sa...

Vilken mysig blogg!
Hoppas allt är bra, trevlig helg! :)

Anonym sa...

Igår var vi i Katrineholm hos några jobbarkompisar och umgicks med barnen. Det va en lagom jobbig slappardag! Satt mest och pratade skit och lekte=) Alldeles lagom. Nu ska jag strax åka och jobba. Jobbar hela helgen. Har du nåt skoj för dig i helgen? Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas det går bra hos farbror doktorn!

Här händer inte så mkt idag då lillemans mage fortfarande är i obalans..!

Trevlig helg!

Kram

Anonym sa...

Hoppas att du får en bra dag då=)

Kramar

Anonym sa...

Nu är den nya tävlingen ute!

Kram från mig=D

Anonym sa...

åh vilken fin design :) vem har gjort den?

Anonym sa...

Wow, gillar din blogg och dess utseende. Skulle man kunna få lite hjälp med sin egen, eller är det en hemlighet som följer med dig ner i graven? :p

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos