Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 6 februari 2009

JAG LJUGER???

Blir dåligt med bloggande i helgen.. har ju besök av min älskade Lillasyss och all tid går till henne ;-)

Försöker komma in imorrn igen och svara på era kommentarer och blogga lite..!!!

Fått min första elaka kommentar oxå.. :-( Tänker inte publicera den då den var anonym så klart... Om man ogillar någon och påstår att jag ljuger i min blogg så borde man väl kunna stå för det..?? Ja, ja... Trist bara...

Vill bara oxå säga att allt gick bra på nya jobbet idag, hoppas ni inte ångrar att ni anställde mig, vet att ni kikar in på min blogg ;-) Jag är sjukt taggad, ses på måndag!! :-D
Ni som undrar över jobbet får faktiskt vänta ett tag till, sorry..!! Lovar att avslöja allt så småningom ;-)

Nu ska vi titta klart på Let´s Dance, ha en bra helg alla älskade läsare..!! Ni som gillar mig ♥

bloglovin

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahaha...Ha en bra kväll

Anonym sa...

me taskigt skriva så?
ha en bra fredag kram!!!=)

bettan57 sa...

lycka till med nya jobbet, (nagelbettan

Anonym sa...

Usch, för anonyma kommentarer, det är fegt att inte våga stå för vad man tycker!! Hoppas ni har en bra kväll för övrigt :D

Anonym sa...

Ta inte åt dig.. Du vet ju att vi är desto fler som gillar att läsa din blogg o följa Er vardag..
Denna person behöver ju inte läsa om han/hon stör sig på det du skriver...

Anonym sa...

Visst är det tragiskt då de som skriver arga kommentare inte törs stå för vad dom säger. Nej då får man en anonym kommentar. Ha en toppenkväll.
Kram
attis

Anonym sa...

Jag har också fått en hel hög med elaka kommentarer på sista tiden. Sorgligt att vissa måste trycka ner andra för att må bra själv. Jg har bestämt mig för att inte reagera på kommentarerna jag får men visst svider det. och elaka kommentarer kommer visst alltid anonymt. Fegisar!

Hur som helst! Hoppas ni får en riktigt trevlig fredagkväll ändå! Kramen

Anonym sa...

Tråkigt med elaka kommentarer, men det är bara att inte ta åt sig... Jag gillar din blogg i alla fall :)

Ha en bra kväll!
Kram

Anonym sa...

Meeennnn...vad hemskt att få en negativ kommentar....buuuhuuuu...:D
Skojsar bara...jag får negativa kommentarer hela tiden...men det är mest typ..."OJ...den får jag aldrig in i munnen" eller "I Stjärten??..Aldrig med den stora"...Hehehe....

MADELEINE sa...

Mobba - kul du är brorsan!! Mupp!!!

Anonym sa...

Määän?!?!...
Jag ville ju vara anonym...:D

Anonym sa...

Jag gillar dig blogg! Tycker inte du ska lyssna på sånt skit snack. Har man inget liv utan måste klanka ner på andra så är det mest synd om dem! Kram

Anonym sa...

Hej
Jag har lagt in bannern nu:)
Ha en bra helg!
LInda=)

Anonym sa...

Tråkigt med elaka negativa kommentarer.
Skoj att Din lillsyss är hos Dig.
Skönt det går bra på nya jobbet.
Ha en fin lördag.
*kram*

Anonym sa...

På min förra blogg fick jag väldigt mycket elaka anonyma kommentarer, därför jag la ner den och dom verkar inte hittat min nya.
Dessutom slår jag vad om att det var folk från *byn* som kommenterade mig...Till slut skrev jag ett inlägg och frågade vad det var för *fel* på just *min* blogg av alla, hur i hela friden kunde jag reta så många?Det funderar jag på än idag..för jag fick aldrig några svar på det...
Trevlig helg!

Kram!!

Anonym sa...

Det är så typiskt...negativa kommentarer är alltid anonyma. Varför vågar dom inte stå för vad dom tycker? Kans.

Hoppas att du får en bra dag vännen.

Kramar

MissyElliot sa...

Det är bara att strunta i de dåliga kommentarerna. De som skriver elakt och anonymt är bara trista personer som man ska ignorera.

Härligt att det gått bra på nya jobbet. Ska erkänna att jag är jättenyfiken!
Ha en härlig helg
kramiz

Anonym sa...

Tråkigt med anonyma negativa kommentarer, men en del har inte bättre för sig tyvärr..

Spännande med nytt jobb & jag gillar din blogg för du har bra tips om barnkläder sen är det trevligt att läsa om er vardag helt enkelt:-)

Ha en skön helg med syster:-)

Preffen sa...

Jag faktiskt hatar anonyma kommentarer. 90% av dom är neggo o onödig, jag har också fått halvspydiga kommentarer o varför i hela friden ska man publisera dom?
Näver!
Lycka till m nyjobbet, fortfarande sjukt nyfiken på vad du ska göra och jag säger det igen, you know my mail. Skriv för sjuttsingen inna jag går av av nyfikenhet. Kram T

Anonym sa...

Men hallå, vd skulle du ha ljugit om i din blogg...? Du bloggar ju inte om nåt som man ens skulle ljuga om.. Det där fattar jag inte alls. Har oxå fått anonyma inlägg i min blogg. Tycker lite, ska man ha en åsikt, borde man ju kunns stå för den oxå. Mycket snack men lien verkstad.. Jag ÄLSKAR din blogg.

Ha en lugn och skön söndag!

Kram

Mia Eliasson sa...

You rock!!
Kram

Anonym sa...

Vi gillar dig!!! Å den som skrivit, kan ju faktiskt låta bli att gå in på din blogg.
Kramis kramis från oss!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos