Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 februari 2009

AJ AJ AJ...

Den här veckan har gått sjukt fort.. :-o

- Redan fredag imorrn och då kommer älskade Mammsen & Anders till Sthlm. Bror fyller år på söndag så blir kalas i helgen ;-)
Har en fantastisk rolig idé som present, hahahaha.. :-D

Bror och hans underbara kids har varit här ikväll, Mandis fått busa en massa!! Fast hon ramlade och slog i huvudet riktigt illa då hon hade lite för bråttom, - stackars liten :-( Typiskt då man leker och har roligt!!

Nu ska jag, Älskling och Putte se på hockey... ser lite illa ut nu... Iiihh... Kom igen Djurgårn ;-)

bloglovin

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar in o önskar dig en bra kväll;)

Anonym sa...

Det är nagelbitare ikväll vad gäller hockeyn.

Stackars liten som ramlat och slagit sig. Ibland går det bara för fort.

Anonym sa...

Typiskt att tröjorna var slutsålda, de var supersöta.

Med oss är det bra, jag har varit hemma med huvudvärk idag men den gick över med lite sovande och kaffe som tur var.

Hur är det med er?

Anonym sa...

Du vänjer dig vid jobbandet. Har du skrivit vad du jobbar med eller är det lite hemligt än?

Ska kika in på din webshop nu, var länge sen jag var där och kollade.

Anonym sa...

Hej. Precis hittat hit. Fin blogg. På återseende:)

Anonym sa...

Blåser på Mandis panna :-(..

Synd att jag inte kan bokföring annars hade det varit perfekt för mig... Har ju massa tid till övers , tråkigt nog, iaf ett tag till framöver..
Kanske skulle gå en snabbkurs..

Av alla ställen i hela sverige, så är det alltid, samma sak varje år, Stockholm som stannar så fort snön kommer.. Inget funkar under vintermånaderna i just Stockholm.. örjar tråkigt nog vänja mig efter 12 år här.. Dax att flytta kanske.. inte bra att vänja sig vid blaskig äckel smutsig snö.. Inte i Stockholm..

Ha en bra natt :-)

Mia Eliasson sa...

Stora kramen till dig tjejen!!

Anonym sa...

Tack, ja magen växer fort!:)
Trevlig fredag! kram

Anonym sa...

*fredagskram*

Anonym sa...

utmanad =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos