Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 14 februari 2009

INTE IGEN...

Efter att Amanda sovit lunch och hon vaknade så var hela hennes högra öga helt igenkletat... - ögoninflammation igen.. :-( Hon har verkligen blivit ett "ögon" barn.. vet inte hur många gånger hon haft d nu.. vet inte heller hur hon fått d.. förmodligen från dagis... Hoppas hoppas vi var tillräckligt snabba med salva så kanske d försvinner fort och inte sprider sig till andra ögat..!!!

Nu sitter vi och tittar på Melodifestivalen, skådat Lili och Sussie precis.. - herregud.. bara pinsamt... Ingen aning vem som är favoriten ikväll.. känner att jag verkligen inte har någon koll alls över årets tävlande.. Nu är det Markoolio iaf.. tror jag måste heja på honom!! Hahaha ;-)


bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad trist med Mandis öga! Hoppas att det inte sprider sig... Tvätta gärna med babyolja på blöt tvättlapp ifall hon blir torr och fnasig runt ögat. Det blev Fabbe och såg ut som en gammal gubbe, men babyoljan gjorde susen!

Har precis tittat på bidragen till melodifestivalen. Vilken tråkig musik... Så jag har lämnat burken för datorn istället...

Kram på er!

Anonym sa...

Åh stackaren.. Jonah har haft ögoninflammation i båda ögonen nu, och först nu är det på väg att gå bort :)

Jag hejar på HEAT och Måns ikväll :)

Anonym sa...

Jag var hos läkaren med Melvin och han sa att det inte var ögoninflammation så länge inte ögat är rött, jag blev så uppgiven när dagis skickade hem honom hela tiden. Läkaren sa att ofta kan det bero på trånga tårkanaler om de haft så sen tidigare (vilket Melvin haft).

Jag håller lite på Heat och Måns :-)

Anonym sa...

Mina tjejer bli geggiga i ögonen då dom är väligt förkylda/snoriga.
Det var inte ögon infl. utan trånga tårkanaler och att snoret inte har någon stans att ta sig ut typ så det kommer klet i ögonen med..

Lustjägarna sa...

Jag har också en tjej hemma med ögoninfl. Fast det är hennes första.
Jag fick inte ens komma till läkaren för att visa det, utan skulle tvätta flera gånger om dagen. Nu får jag nog stå på mig om att få komma iväg och få salva.

Anonym sa...

du svarade aldrig på min kommentar igår :(

Anonym sa...

va seg hans låt va?passar ej han;)ha en fin söndag kram!hur går det med ögat?

Anonym sa...

Hej!

Tack för det :-) Såg inte kommentaren förrens NU, egentligen ska man ha så man godkänner kommentarerna, finns ingen risk att missa någon då :-)
Jag har haft nattveckor så jobbat i helgen, vad har ni själva hittat på?
Hassela?Måste va underbart där uppe nu med all snö.
Sitter på jobbet nu men får snart gå hem.
Grattis till ditt nya jobb med som låter sååå spännande :-)

kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos