Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 februari 2009

NÅGON SOM VET?

Vart den här Small Paul tröjan finnas att köpa??
Känns ju som ett måste va?? ;-)
-----------
Fridolina säljer en del Small Paul kläder
men verkar bara finnas kvar i större
storlekar.. snyft...
Förutom den rosa supersöta bodyn,
den finns kvar i stl 12-18mån..!!!

bloglovin

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att allt är bra med dig!

Jag vill tipsa om en ny tävling jag har på bloggen nu:

http://petramedaoche.blogg.se/2009/february/utkast-tavlingsregler-1.html


Kram

Hanna sa...

Den verkar finnas på dunderbutiken.se :-)

http://www.dunderbutiken.se/se/art/small-paul-rosa-t-shirt-2.php

Anonym sa...

Vilka fina, älskar SmallPaul för hur söt är han inte? :)

Ikväll är det bara lugnt. har nu diskat undan allt och inväntar på att "Familjen Annorlunda" ska börja.. Hittar du på då?

Kram

Anonym sa...

Tuffa kläder :)
Byxorna på Alice är ifrån Kik Kid ;D

Anonym sa...

Ja, jätte trist :( jag mår rätt bra ändå... iaf nu när magen är mätt =) hur är det själv?

Anonym sa...

kidsdesignsweden.jetshop.se, kika där! Dom har mycke small paul. Har hittat en hood tröja där med öron, så jäääkla snygg. Måste ha! Ja tack..

Anonym sa...

Sv: Ja verkligen! Håll tummarna för mig nu ;)

Ingela la la sa...

Riktigt cool tröja, tyvärr kan jag inte hjälpa till med inköpsställe!
Ha en bra kväll!
Kram Ingela

Anonym sa...

En sån tröja vill ju jag ha! :-D

Du har väl inte missat att jag påbörjat min tävling nu?
Du är välkommen att vara med. :-D

Anonym sa...

Go'morgon min vän =) är det inte dax att Du nu berättar vad Ditt nya arbete för Katrin Z går ut på, det kan väl ändå inte vara världshemligt?
Ja, jag erkänner, jag är nyfiken =D

Vad gör Du idag då?

Anonym sa...

God Morgon, allt är bra här. Börjar jobba 17:00 idag. Allt bra med dig då? Kram

Anonym sa...

va söta=)
hoppas allt e fint me dej kram ha en bra dag

Anonym sa...

http://www.fridolina.se/brand/Small_Paul.htm

De har fri frakt om man handlar för över 100kr samt att de har VIP kväll just ikväll på sin sida.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos