Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 8 februari 2009

POKER & MJÖLKDRINKAR

Återkommer senare ikväll.. Syss åker "snyft" hem ikväll efter 17.. då ska jag försöka orka mig ut på bloggen.. Lite smått bakis idag.. vi blev sittandes uppe och spelade poker med Brorsan och Putte till efter TRE inatt... och på d drack vi alldeles för mycket vin och mjölkdrinkar :-o
Så lite smått klen idag.. blev en utkörning av fet pizza till frukost till alla.. Brorsan slaggade över oxå och imorse kom Storasyss och lillpluttan och hälsade på - värsta familyträffen ;-) Fast syrran kanske inte yckte vi var så trevliga.. alla bara låg och halvsov.. haha...

Vi hörs igen sen ;-)

bloglovin

14 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Härligt med fest o spel..Synd bara att man ska straffas sedan med en baksmälla =0

Hoppas du kvicknat till o får en braig kväll =)

Kram

Anonym sa...

Låter ju faktiskt som en trevlig natt....och god frukost...haha.

Kramar

r e b e c k a sa...

Vad mysigt att ha familjen så nära!
Här blir det pizza med några kompisar ikväll - en supernormal italiensk söndagskväll med andra ord! ;)

Anonym sa...

Låter som att du haft det trevligt. ;)

Jag tycker också att jag var JÄTTE duktig idag, första gången jag lyckats hålla mig från att köpa något. Men som sagt så kommer jag att beställa genom internet senare...

Ikväll kanske det blir en liten bastu. Edvin sover redan eftersom han inte sovit något under dagen. Annars blir det väl mys i tv-soffan.

Ska du hitta på då?
Kram

Anonym sa...

Låter som Du/Ni haft en härlig helg =)
Elin har haft feber sedan torsdag eftermiddag å mycket värk i kroppen så troligtvis ringer jag sjukan i morgon, jobbigt när barna är sjuka :-(
Jag har varit på klädparty =) LINGON & BLÅBÄR idag, skoj, skoj.

*kram*
Åsa

Preffen sa...

Tamtaram! Dags att vakna upp ur baksmällan för du har blivit utmanad! Hoppas ni hade trevligt. Kram!

Anonym sa...

Va kul att du haft syrr på besök. Dock går ju helgerna alltför fort. Tänkte faktiskt åka ner till Sthlm nästa helg, men ångrade mig då vi kommer komma ner sent på fre kväll o måste åka hem igen på söndag morgon. Känns som att 84 mil är lite väl för att få umgås en dag med min familj. Får bli en annan gång då vi har mer tid istället. Här hemma har det annars vart en lugn helg, dock inte alls lika partyglad som Eran helg:)

Anonym sa...

det var ju inte nån större skillnad hemma hos er än hemma här..bakfull, och trött :-(
Men men min röta typ..
kram o ha en bra vecka syster

Anonym sa...

SATANS KUNG!!!!!!!

Anonym sa...

Låter som en härlig Lördag Gumman;-)

Anonym sa...

tack för din kommentar i min blogg:-)ha en bra dag!!/madde
www.busprinsen.bloggagratis.se

Anonym sa...

Oh mys med festligheter och syskon på besök:-)

Anonym sa...

Fan vad gött med mjölkdrinkar =)

Anonym sa...

Åhh...låter som en helt okej kväll! :oD Jag var också bakis. :oP Drinkar är farligt. Gott som attans och man känner juh inte alltid alkoholen i dom. Förrän det redan är försent. :o)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos