Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 11 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

ETT MÅSTE..!!!
------
Hur snygg är inte den här pincetten då??
♥♥♥
SweezeHeart är ett företag som tillverkar kvalitetspincetter i Schweiz. SweezeHeart är så säkra på att deras pincett håller bästa kvalitet att de ger dig livstidsgaranti. Tillsammans med med söta pincetten finns en förstoringsspegel så att du vart som helst kan noppa dina bryn till önskad form.

bloglovin

9 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är hur snygg som helst!

Roses & Angels sa...

Hej! JO jag har sett att du har en ny tävling men inte orkat ta tag i det. JA jag är så förkyld och slut så jag orkar ingenting nästan. SÅ bra är det inte denna gång. Det är nog 3:e gången för mig på kort tid. Usch! Vad har du pysslat med? Mår du bra? Kram Christa

Anonym sa...

Men jädrans vilken snygg pincett
den skulle vara fin i väskan och plocka upp vid behov
kram lolla

Din blogg var jätte kul att kika runt i kommer snart tillbax

Anonym sa...

Men jösses så mycket fint du har på din blogg. Här skall jag verkligen kika runt.
Kram från Anna, Åsa Wojtans granne, tillika bloggungens mamma

Anonym sa...

FIn blogg:)
kolla gärna in min

Anonym sa...

Ja så söt!!

Önskar Dig en underbar Torsdag!

Kramis!

Anonym sa...

hej god morgon,vilken fin blogg du har!!!!!!!!...

Anonym sa...

Åhhåå, vill ha... sån måste jag köpa..

Japps, partaj dax hos Bettan. Ska bli kul.. längtar..

Ha en toppenbra dag.

Anonym sa...

Aha alla hjärtans dag jobbigt då!!
Men du vet att jag älskar dig även fast jag glömmer pöössss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos