Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 21 februari 2009

FALLFÄRDIG

Ojoj.. vilken lördag.. fick nog av vår byrå som stod i hallen som var så gott som fallfärdig.. så i ett kick hade vi kört iväg den till tippen och var på väg till Kungens Kurva och IKEA, - smosk så köpte vi en ny svart/brun liten expedit och fyra matchande korgar!! Blev stilrent och kanon snyggt ;-)

Med oss hade vi även Svärmor, hon skulle haka på så vi kunde skjutsa henne till Slagsta till Net-on-Net, köpa en ny LCD TV - vad tror ni Älskling kommer ut med därifrån då?? Jo, en ny fetare LCD till sovrummet.. haha.. otippat.. :-o

Nu ska jag förbereda mig och göra mig iordning inför kvällen. Sara kommer snart och hämtar mig!! Vad har ni för er ikväll??

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir melodifestival och godisätning här hemma hos oss!

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos