Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 15 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Du gör väl knipövningar??
--------
Varför inte göra det med lite stil? ;-)
Dom här knipkulorna finns att köpa hos
Lustjakt för endast 199:-
♥♥♥♥♥
Inkontinensbesvär är ett mycket vanligt problem och många kvinnor kan vare sig hoppa eller nysa utan att det kommer några droppar urin. Oavsett om du redan har besvär eller om du vill förebygga, så är dessa kulor ett mycket bra hjälpmedel.
Dessa knipkulor är gjorda i hudvänligt silikon och har en romantisk design med utbuktande hjärtan. Dessa kulor innehåller en tyngd i varje kula, som låter ganska dovt när de rör på sig, vilket är en stor fördel om du vill kunna använda dem när du vill. Kulorna har en diameter på ca 3,5 cm och de bör användas regelbundet för att förhindra inkontinensbesvär och eventuellt framtida livmodersframfall.

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Knipit har jag gjort sen mitt första barn. Har ju fem . Kan tänka mej hur det skulle vara om man inte gjort det. Tror faktiskt att de grejorna är jäkligt bra.
Kram
attis

Anonym sa...

Muppsan! Imorgon kör vi igen! Jag kommer in och hälsar på på eftermiddan!

Stor kram Katrin Z

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos