Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 februari 2009

BARNSJUKHUSET

Besöket hos barnläkaren idag gick väl bra... han kunde väl inte direkt ge något svar på vad man skulle göra.. utan vi fick en remiss till Astrid Lindgrens barnsjukhus för att träffa en kirurg.. usch.. låter ju mycket värre... Låter ju mycket värre än vad d förmodligen är.. men jag kanske är en harig mamma bara.. :-o

bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som är fel? :S

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tycker inte du låter harig alls!!!
Jag hade kännt som du, garanterat.

Hoppas det ordnar sig utan ingrepp *kryssar fingrarna*

KRAM

Anonym sa...

Astrid Lindgrens. Vårat andra hem. :o) Där har vi bott i fyra månader. Skulle det behöva bli ingrepp så kommer det fixa sig det med. Dom är enormt duktiga där! Men hoppas naturligtvis för er skull att det inte kommer behövas.

Anonym sa...

Det borde vara ett mindre ingrepp, kanske bara lokal bedövning, navelstumpen borde ju ha ramlat av själv, det är det vanligaste.
Astrid Lindgrens sjukhus är ett bra barnsjukhus, det kommer att gå bra.
Att Du är orolig fattar jag, det gör ont i mammahjärtat.
*kram*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos