Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 5 februari 2009

VÄRLDSREKORD

Idag har jag varit en snabbis på nya jobbet, träffat Richard och Daniel som ska driva på oss och se till att vi gör ett bra jobb, hehe ;-)
Vi är två som fått jobbet för Katrin Zytomierska, jag och en till..!! Känner mig taggad till tusen..!! Ska bli så himla kul att börja köra imorrn :-D
Katrin kom in en snabbis och gratulerade oss till jobbet och önskade oss lycka till, sen hade hon bråttom vidare till Kista och världsrekordet i TV tittande..!! Helt sjukt att sitta och titta på TV i 69 timmar.. Jag hoppas verkligen svenska Lena kammar hem segern..!!!

bloglovin

10 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, nu hittade jag ju nåt om nya jobbet... vad ska du göra för henne då???

Anonym sa...

Haha, nu hittade jag ju nåt om nya jobbet... vad ska du göra för henne då???

Roses & Angels sa...

HAHHA DU! Ska du komma och skotta du så jag kan vila lite hhehe. Japp man måste prova men som du säger när man precis lärt sig så fungerar det inte längre. MEEEN ska kolla på tradera om det finns program där som man kan köpa! Kram

Anonym sa...

Så spännande :)

Anonym sa...

så nu blev jag medlem på den sidan:-) så lägg till mig du med:-)

Anonym sa...

Oj vad jag är nyfiken på ditt nya jobb. Ska bli spännande att veta vad det är.

Åsa

Anonym sa...

I kväll är här bara 'Lugna Gatan' är trött och orkar inget annat än att sova snart.
Ha en skön kväll! Kramis

Anonym sa...

Hoppas att det gick bra på din första arbetsdag. Ser verkligen fram emot med spänning om vad detta jobb handlar om ;)

Själv har man legat sjuk så nu ska jag läsa igenom allt jag missat! :)

Vad händer annars idag?
Kram

Anonym sa...

Go'morgon. Vad händer hos Dig idag?
Nya jobbet låter spännande... berätta mer!!
*kram*

Anonym sa...

Kul med nytt jobb, men vad är det du ska jobba med då? Jag är ju himla nyfiken ;)
Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos