Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 5 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Jag har börjat bli barnsligt förtjust i
kläder med massa tecknade tryck..
Kan vara för att jag vet att Mandis
gillar allt med djur eller dockor på!!!
Eller så bara för att det är så sött ;-)
---------------
Den här klänningen finns att
köpa hos Maxomorra.se

bloglovin

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kul att du gillade min blogg:-)
Gillar hela din sida, så fina bilder på dig på headern och så färgglad blogg:-)

Anonym sa...

Va roligt att du tipsar om just denna. Den är verkligen jätte söt, hittade den häromdagen o funderar på att köpa den till en kompis dotter..
De klart Mandis ska ha den:)

Anonym sa...

JA, lite snö blev det ju, och hundarna gillar det.
Och det snöar fortfarande ju.
Jag ahr varit och shoppat lite BH:ar och kuvert, hihi. Annars har det inte hänt så mycket här.
Ha det gott!

Anonym sa...

den är så snygg tröjan!Och tack för att du kikat in på min blogg!Du har en trevlig blogg också!!

Anonym sa...

hej och tack för att du kikat in på min blogg.Och den tröjan är jättefin!

mvh ingegerd
nicecandylife.blogg.se

Anonym sa...

Jag tycker tyvärr maxomorras kläder blev tvättblekta fort :( Men printet är väligt gullig, filip har pyjamasen och scarfen med fåren på.

Anonym sa...

Den där klänningen är riktigt riktigt söt!
Jag har faktiskt vart in och kikat på den och nästan önskat att Leo var en tjej. hihi...
Näe, jag har ju fränaste killen, så vad ska jag med en tös till. ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos