Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 februari 2009

ÄCKLIGA STUMP

Tvätt, tvätt och åter tvätt... tror det aldrig tar slut?? Hänger tvätt överallt efter gårdagen.. försökte ta mig igenom hela tvättkorgen men det lyckades jag inte med... :-o Vilka små skitgrisar jag måste ha..??

Idag ska Amanda till barnläkaren angående sin navel.. händer inget av behandlingen som hon gått igenom.. suck.. lossna någon gång äckliga stump!!!
Får iaf vara hemma idag från dagis då tiden är så tidigt på e.m.

Sportlov för Andreas den här veckan oxå - skönt för honom!! ;-) Har era barn oxå sportlov nu??

bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

mina barn hade sportlov nu veckan som varit.
Idag var det skola o dagis igen

Anonym sa...

Här uppe har barnen sportlov vecka 10.

Ha en bra dag :)

Marie sa...

Ja visst är det konstigt hur mycket tvätt det blir. Jag skulle lätt kunna anställa någon på heltid som bara tog hand om all våran tvätt. ;-)
Allt bra med er?
Kram

Anonym sa...

Hur gick det för Mandis hos läkaren?
Här är det sportlov v 10 men Elin blir ledig nu på fredag eftersom 08:a kusinerna kommer upp till morfar & mormor, ska bli skoj att umgås.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos