Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Barbapapa Lumilove
♥♥♥♥
- Nu har jag hittat den igen och jag vill
fortfarande lika gärna ha den!!!!
Både jag och Amanda är tokiga
i Barbapapa ;-)
-------
Finns att köpa hos LillaW för 449:-

"Lumilove Barbapapa är barnens nya nattlampa. Den är rund och mjuk. Under dagen är den barnens kompis och hänger med på äventyr och nya upptäckter. På natten lyser den tryggt och färgar barnens drömmar med milt ljus. Lumilove Barbapapa kan lätt bäras med, den kan sova bredvid barnet i sängen på natten och den laddas enkelt genom att den ställs på sin gröna laddningsplatta."

bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru det där ser ut som en sexleksak!!! :)

Anonym sa...

Den är så himla fin den där lampan :)

Vad händer idag då?
Kram

Anonym sa...

Du har en award att hämta i min blogg. ^^

Anonym sa...

Finns också hos toddler.
Det finns en till lampa från barbapappa som har som en snurra inne i så gubbarna snor runt och lyser. svårt att förklara. Men den är sååååå fin!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos