Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 februari 2009

DAGENS OUTFIT


DAGENS OUTFIT:
-------------
MANDIS:
Decent tröja
H&M kjol
Walking strumpbyxor
-------
LEELOO:
Crazy dog hoodie från Spoiled Dog
♥♥♥
- Hur tuff som helst ;-)
Passar vår lilla Crazy Dog!!
-------
Spoiled Dog har massa söta och tuffa kläder
till era små och stora hundar!!
Godis, leksaker och en massa annat!!
Spana in deras hemsida!!

bloglovin

11 kommentarer:

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Vad kul med en dagens på Leeloo! Hon är ursöt i den tröjan :)

Anonym sa...

Gud så söta!

Anonym sa...

Vilka sötisar:) Hoppas ni har en bra dag!

Anonym sa...

Ååååå så fina <3 <3

Anonym sa...

Åh vilka sötnosar :)

Anonym sa...

Leeloo blev jättesöt
i sin nya tröja.

Anonym sa...

jättegulligt är det, men varför har man kläder på hundar.
De har väl päls?
Inte hade man väl kläder på djuren för sisådär 20 år sen?
Då gick det ingen nöd på dem, så varför har man kläder. Är det enbart för att det ska se gulligt ut?

Första gången jag såg detta var i Sälen för 12 år sedan och jag o min man skrattade så vi höll på att kissa ner oss. Det såg så roligt ut.
Vi hade roligt åt detta i flera år efteråt.

Men sen dess så har det blivit vanligare och vanligare. Som ett mode liksom.

Vore intressant bara och höra lite om varför man har det på sina hundar.
Speciellt denna lilla hundras...

sandra sa...

Vilka sötisar!! :)

Anonym sa...

Weei vilken söt tröja, Hur charmig som helst.

Anonym sa...

å är det en chihuahua? jag hade en sådan för typ 10 år sedan.

Anonym sa...

Men ode gud.. Det var väl ändå det charmigaste jag har sett i hela mitt liv.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos