Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 12 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Har spanat länge på den här tuffa hoddien till
Leeloo - nu ska den äntligen hamna i
Leeloo´s garderob!! Hon kommer
bli såå tuff i den ;-)
Den finns att köpa hos Spoileddog.se
-------------
På deras blogg lottar dom ut en
produkt varje månad!! Bra va??

- Någon fler som har hund??

bloglovin

13 kommentarer:

Maggan sa...

Ja jag har tre....snygga tröjor ska spana in deras sida har anmält Micki idag till utställningen.

Anonym sa...

ooo...va söta tröjor...har ingen hund men ska speja in sidan du shoppa på=)
Vem vann tävlingen? Skulel så gärna vilja ha sånna kalle kryp...
Ikväll blir det soffan..lillstumpan har just somnat..
Kram

Maggan sa...

Vet inte hur man svarar på kommentarerna från bloggen, dum jag är va?

Anonym sa...

Åh tack så mycket :)

Anonym sa...

aha!! Då vet jag:)
Ha en bra kväll :)!!!

Anonym sa...

Så söt tröja :)
Jag har hund - en chihuahuahane ;)
Vi mår väl rätt bra - o magen, den är kvar där den är ;) Hoppas du mår bättre nu! Kram

Anonym sa...

Jag har hund, men eftersom han är ganska stor så tror jag mer att han skulle se löjlig ut i en tröja ;)

Här är det bara lugnt ikväll. Ska väl se på lite tv och bara ha det skönt. Hoppas att det vart bättre på jobbet sen...

Kram

Anonym sa...

ja den där var faktiskt riktigt snygg.

Tack så mycket, här har vi mest bara hållit på med djuren, matning osv.

Ska antingen sova nu eller bara slappa o se en film

Anonym sa...

ÅÅÅ så sött!!

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Bra val! Brunt och rosa är jättesött ihop :)

Anonym sa...

Det var länge sen Madde, men nu kan jag inte hålla mig längre..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

En hund som behöver kläder är inte en hund.. iofs, så skulle en djurgårdströja passa på husmusen..

Jag garvar arslet av mig Madde.. Och det är ett stort arsle =)

30Something sa...

Jätte fina tröjor! Vi har den i båda Rosa och Brun och dem är verkligen super fin kvalité. Hoppas ni blir lika nöjda!

Anonym sa...

De där tröjorna är verkligen jättesöta! Skulle vara jättekul om du lade upp en bild på Leloo i tröjan sen. :-) Jag har själv kikat på dem, men jag vet inte hur de är i storlekarna, så det får du väldigt gärna nämna också. =))

Ha det gott! //Indra

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos