Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 februari 2009

MOTIVERAD

Jaha.. råkade nämna för Katrin Z att jag var sugen på att haka på henne och banta.. :-o

- Vad gör hon? Peppar och motiverar mig att oxå banta samt beordrar mig att den enda jag ska äta nu är Naturdiet mealbar till lunch och pulver annars.. Hahaha.. man ska passa sig för vad man säger till henne... Jaha, bara att köra då ;-)


bloglovin

6 kommentarer:

Anonym sa...

är dom goda???
äter allveos måltidsbarer och dom e skit goda;-)

Har en utmaning i min blogg till dig

Anonym sa...

Men snälla nån *upprörd* Du behöver väl inte banta!! och knappast Katrin Z heller.

Du är jättefin.

Anonym sa...

lycka till gumman...du fixar det!

Anonym sa...

vilken fin blogg du har, och vilka fina bilder :)

Maria sa...

vi kan köra ihop =)

Anonym sa...

Men kör Herbalife i stället.
Mycke bättre näring i den.
Hälsning Gunilla (moster) på preffs blogg,

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos