Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 19 februari 2009

HOCKEY

Nu ska vi dra på hockey, DIF-Färjestad :-D

Mobba ställer upp och är barnvakt, tack igen!!! Ska bli superkul, har ju missat typ alla matcher den här omgången.. Amanda och Mobba får titta på TV och "heja heja" istället..!!

Vad gör ni ikväll?? Se till att lämna massa roliga kommentarer tills jag kommer hem ikväll, lagom rund under fötterna ;-)

bloglovin




6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en rolig kväll:)
Heja LHC...hihi! Ok då, heja DIF!

Anonym sa...

Du har en väldigt fin blogg!!!

Anonym sa...

Just i detta nu ser det inte speciellt ljust ut för Djurgården. Men desto ljusare för Timrå. :-D
Hoppas du ändå haft en trevlig stund, och att du är hes efter vrålandet av hejja-ramsor!

Anonym sa...

tjingeling...hörru jag vet inte om du fått mitt mail..men som sagt blev ju av med båda min mobiler på t-banan idag så det kanbli lite svårt att nå min...har iof skaffat ett tillfälligt nummer som ja kan skicka till dig. Hoppas hockeyn var bra...tyvärr så var det inte sånt roligt meddelande du fick men ändå... :-)

Anonym sa...

Oh, hoppas det blir ett fördelaktigt resultat :)

Anonym sa...

SV: Tack !

Vilka hejjade du på i hockeyn, DIF eller Färjestad ?

mvh

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos