Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 februari 2009

ÄTA IKAPP?

Helt utslagen igen.. tröttast.. borde göra mig en kopp te kanske... ligger på soffan och fryser som en tok.. kanske ett långt skönt bad??

Amanda springer runt med Leeloo i dockvagnen.. pigg och glad igen ;-) Varit på dagis idag, tror hon längtat tillbaka dit på en gång.. Hon har ju ätit dåligt då hon varit sjuk men idag käkade hon för en hel vecka.. :-o Hahaha.. Köttbullar och makaroner d är grejer det... :-D

Skulle behöva sätta på en tvättmaskin.. blää.. vill bara vara nu känner jag...
Ska fixa välling till min favvo tjej och mysa tillsammans istället ;-)


bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå bara fint!
Är så spännande med tävlingar tycker jag, jättefina grejor. :-)

Anonym sa...

Vilken härligt fin blogg du har.

Anonym sa...

Skönt att hon kunde vara på dagis idag. Melvin har också varit där och som tur var hela dagen. Han var så trött när han kom hem, inte van att vara där efter en vecka hemma.

Anonym sa...

Vad du passar i lugg! Fint namn förresten! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos