Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

ÖGONGODIS... eller jag menar
- ÖGONTUGGUMMI ;-)
------------
Utan att tveka så SKA denna super
tuffa tröja finnas i Mandis garderob!!
Kan man annat än älska Molo Kids???
--------
Finns att köpa hos KlKids.!!

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Kikar in och tipsar om Mammablogg Galan som det finns massor av info om nu på våra bloggar! Hoppas du kan komma.
Jag reser iväg nu på semester och kommer inte kunna besöka dig på en stund, återkommer när vi är tillbaka.
Hoppas du har hittat min nya blogg och fortsätter följa den!
Kram Åsa

Anonym sa...

njae, inte min stil riktigt. Det är för mycket liksom.
Inget jag skulle vilja köpa tyvärr :-)

Anonym sa...

Åh, varför finns den inte i vuxenstorlek?! *skratt* Jag bloggade om massa olika tuggummimaskiner för ett tag sen, jag bara älskar dem! :-) Jag är på jakt efter en rosa, som naturligtvis var slut på Lagerhaus när jag väl kom dit. Så skulle du ramla över någon nånstans så... ;-)

Må så gott och ha en bra dag!
//Indra

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos