Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 17 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

Skulle verkligen behöva en väska till Leeloo nu..
har alltid varit emot att bära sina hundar i väskor,
men nu då jag ska åka tunnelbana och springa mitt
på stan med henne så blir d lätt besvärligt..
- hon är liksom för liten.. hon kan ju bli mosad :-o
-----------
Den här snygga väskan finns att köpa hos
Tycler ni jag ska slå till på den??

bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. knepigt. Jag tror att Du och Sessan har samma plattform, kan inte du springa in till henne o fråga hur hon gör. Eler tvärtom, jag ber henne springa in o berätta hur hon gör :-D

Kramis

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tjingeling!

Blev kastad hit av Duracellmamman, var det så att du inte får in din kod??

Du har ju limmat in HTML tidigare ser jag så du vet ju hur du gör det menar jag.

Försökte lägga in min HTML kod men den accepteras inte, så jag lagar inlägg, titta in snart.


PUSS

Anonym sa...

Detsamma vännen, detsamma! Hoppas att allt är bra? Har du börjat på nya spännande jobbet med nya spännande chefen? Jag är fortfarande avundsjuk, vi byter jämt mot en semla? Ah? :P

Anonym sa...

Hoppas lillstumpan är bättre!
Ha en riktigt mysig dag;)

Anonym sa...

Vilken cool blogg du har :) Riktigt snygg var den !

mvh

Anonym sa...

Ja, jag tycker Du ska köpa väskan, det är ju hur tuff som helst =)

Anonym sa...

Ja, jag tycker Du ska köpa väskan, det är ju hur tuff som helst =)

30Something sa...

Hej på dig, skulle bara säga att jag hade en sån väska och det passade inte mina alls. Ja kanske ena killen som är lugnet själv men öppningen är inget för den pigga vovven. Gucci höll på att strypa sig själv för att komma ut ur hålet fram. För mig gäller det väskor som går att stänga helt nu. Jag sålde min vidare och hon som köpte den är dock helnöjd för hennes kille älskar väskor. Bara några saker att tänka på, jag var ganska sur när jag köpte min(den helsvarta) och när den inte fungerade för den är verkligen fin och bekväm. Lycka till!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos