Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 10 februari 2009

BLOGGTORKA??

Dagen har varit bra.. få inlägg som vanligt nu... sorry.. Kommer väl ur den här bloggtorkan snart.. kommer självklart oxå svara på alla kommentarer snart..!!!
- trött som få ikväll iaf.. så lär nog krypa till sängs alldeles strax..

Se på någon bra film i sängen istället.. Visst är det underbart med en TV i sovrummet??


bloglovin



12 kommentarer:

Anonym sa...

sov så gott syster yster...

Anonym sa...

Åh - tv i sovrummet saknar jag!

Anonym sa...

Vågar inte skaffa tv till sovrummet :P
Då skulle jag inte hinna med någonting :P

Anonym sa...

Sov så gott!!

Massor av varma kramar!!

Anonym sa...

japp håller med!!!

Anonym sa...

Vill verkligen ha TV i sovrummet jag med. Men där har vi skillda åsikter jag och sambon... Måste verkligen lyckas övertala honom denna gång med ;)

Går det bra på ditt nya jobb då? Är lite nyfiken :)

Ha en bra dag!
Kram

Anonym sa...

Kom igen, blogga nu då! Tråkigt att vara hemma i sundsvall igen iaf. Gaaaah. Kram

Anonym sa...

Ja! En tv i sovrummet hade varit fint...=)
Hur e det annars!? Mycket o stå i:)
Linda=)

Anonym sa...

Hos mig är det total bloggtorka. Och det blir nog glest med inlägg framöver. Men att du har det... Det är för mig oförståeligt. ;-) Näe, men jag läser ju varje dag, så jag ser fram emot nästa inlägg. :-D
Ha en bra onsdag!

Vicki sa...

Ser inte så ofta på tv men när jag gör det gör jag det oftast i sängen. Det är kanon!!

Ser du mycket på film??

Det gör, vi ser på helgerna.

Var på bio i helgen och såg Australia. Har du sett den??

Vicki

Anonym sa...

jo helt underbart är det faktiskt :)

Anonym sa...

Kolla in jeanskjolen från kullerbyttan barnkläder i min blogg, den har jag nu beställt till Elin =)
Nu handlar jag upp barnbidraget innan det kommer...
Tv i sovrummet vill jag absolut inte ha, aldrig, aldrig.
Vad gör Du då?
*kram*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos