Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 februari 2009

HEMMA FRÅN DAGIS


Utvilad - njaää... skulle kunna sova en hel dag känns d som.. sova ikapp liksom...

I e.m ska jag äntligen få komma till Bettan och fixa mina naglar *weee* Kan ju lätt påstå att det behövs.. jag har börjat plocka bort en massa gele... :-o
Undrar vad för lack jag ska ta idag då.. har sett ett toksnygg dekorations lack som jag vill testa.. får lägga upp bilder då jag kommer hem ;-) Vad tycker ni jag ska göra??

Amanda blir hemma från dagis idag.. ingen idé att skicka henne dit eftersom dom kommer ringa oss efter 10min - HÄMTA henne..!! Tror att vi upptäckte d i tid iaf för ögonen var inte så kletiga på kvällen igår, plus att vi hade salva hemma!! Har inte hunnit se hur hon ser ut idag i ögonen eftersom hon sover än, vår lilla tröttlisa!!

♥ Vi saknar dig tokiga Lillasyss/Memmi! ♥


bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

men fan vad snygg jag ser ut i håret:) Jag saknar er också. Önskar jag kunde följa med då pappa och karin skulle ner, men mamma fyller år då på lördagen. Men snart så kommmer ju ni hit:)

Lustjägarna sa...

Hej.
Och stort GRATTIS till vinsten av vår Pärlstav!!
Irene drog det nummer som innehöll ditt namn.
Det kommer en fin pärlstav på posten - mycket nöje =)
Mvh
Lis

Anonym sa...

Du har blivit utmanad!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos