Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 7 februari 2009

MUPPSAN TIPSAR:




Nu har det kommit en ny sorts "krypstrumpbyxa" som dessutom är jättebillig..!! - Krypmuddar!! Och framförallt söta ;-) Kalle Kryp finns att köpa hos Minipeople.nu och Fridolina och kostar endast 89:-

Knän som halkar undan när barnet kämpar för att lära sig och ständigt röda knän hos de barn som har kommit på finessen med att krypa är ett känt fenomen...Nu finns det helt ny uppfinning som hjälper mot detta. Vi är en av de första butikerna som säljer detta unika kryphalkskydd!!

bloglovin

10 kommentarer:

r e b e c k a sa...

Vilken bra idé!

Anonym sa...

När min Jonah började krypa köpte jag krypstrumpbyxor på Lindex.. Och det är väl kanske 3 månader sen :)

Anonym sa...

Gillar din design... :) Har du gjort den själv?

Anonym sa...

Så söööööööööta!!!

Hade vi behövt ha när Tildis kröp!!

Massa varma kramar!!

Anonym sa...

Ny tävling hos mig

http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/02/07/vinn-troll-ullunderklader-till-babybarn/

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg!! =) Hoppas du får en skön lördagkväll! KRAM

Anonym sa...

Grattis till det nya jobbet, låter spännande. Väntar på att få höra vad det innnebär :-)
Kram,

Anonym sa...

Oh vilken fin blogg :)

Anonym sa...

JIPPI! Vilket bar tips!! Det ska inhandlas på studds=)Tack!!
Du som har lite större barn ..Vad e det för bilstol som är bäst?! Britax? Brio? Eller ngn annan??
Ha en bra söndag!
Linda=)

Anonym sa...

Vilka supersöta! :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos