Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 20 juli 2008

WILMA & OLLE


Idag har vi varit och hälsat på lilla Wilma och Olle - deras mamma & pappa oxå ;-)
Fikade och pratade en massa medan tjejerna lekte.. kanske inte med varandra.. hihi.. :-o

Håller med dig Sara, alldeles för sällan som vi ses..!! Men såå kul att träffa er och ert lilla
bedårande tillskott i familjen..!! Alldeles faccinerad över hur otroligt snäll han var lilla Olle..!!

- Väntar på fina kort på mailen eftersom jag mitt klantarsel glömde kameran hemma!!!!!!

Snodde d här kortet från Wilmas blogg så länge ;-)


Nu slö tittar Mammsen på TV och jag sitter här och surfar runt lite...
Skickade iväg älskling till hans pappa och Sussie, tyckte dom kunde umgås lite oxå ju.. Jag hinner ju i veckan eftersom jag stannar kvar här.
Imorrn åker han och Putte till stugan... :-o Då blir d fiske och öl för HELA slanten...
Alldeles för blött för mig... så jag står över i år igen...

Nu ska jag ringa hem min man.. är sååå trött... Syns imorrn..!!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos