Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 23 juli 2008

FEBER

Då var man tebax i stugan..!!

Imorse var jag och Mandis till min Svärfar och Sussie och hälsade på. Lillgumman lekte mest med faster Lee som oxå var där ;-) Fick en låda med lego av Sussie oxå..!!

Sen drog vi och Mamma till Sundsvall, shopping på gång igen.. hehe..

Blev Birsta igen.. skulle in på ÖB och köpa vaxduk till bordet här i stugan, passade på att köpa nya dynor oxå - blev så fint så..!! :-DSå klart så blev d en massa annat därifrån oxå..
Sen fick jag TVÅ par skor av Mammsen *tack snälla du* Ett par som jag kärat ner mig i som hon hade hemma, ingådda och allt ;-) Sen ett par nya coola gympa dojor - me lööve gympadojs..!!
Mandis fick en massa leksaker och sen in på IKEA för att köpa pallar till henne, en rosa och en blå..!! - Hon fullkomligt älskar små pallar, ska möblera om hela tiden!! *sötnosa*

Har ju undrat lite över om hon börjar bli sjuk eller nåt.. fick svaret nu.. :-( Fick skyhög feber då vi käkade middag. Hon bara segade ner sig, blev alldeles glansig på ögonen och bara allmänt loj.. orkade inget alls.. :-( Tog tempen som självklart visade feber, nästan 40 grader.. Stackars Mammas lilla älskling...!! Somnade som en stock utan bekymmer i sin säng!! Hoppas hoppas hon kan sova inatt, man brukar ju ha svårt med d då man har feber.. om inte annat så lär jag inte sova nåt... :-o

Ska dra i mig några glas vin nu så kanske jag kan sova någorlunda ikväll.. nu blir d "Pussycat Dolls 2" och efter d "Project Runway" - grabbsen kan hålla sig ute på sjön för d är bäddat för tjejkväll här inne, hehe ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Fabbe hade feber härom natten och dirre, men det har gått över som tur är. Försvann lika fort som det kom! Tänder på g eller rötmånad??
Hoppas hon kryar på sig snart!

kram från oss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos