Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 3 juli 2008

TORSDAG

Nu på förmiddagen har jag och Mandis varit till min gamla granne & arbetskollega och hälsat på. Fikat lite och lekt med deras STORA vovve och hennes döttrar. Mandis blev inte det minsta rädd för Bamse hunden (typ Leonberger)... skulle bara klappa..!! ;-)

Jobbade tillsammans med henne på mitt gamla jobb plus att vi bodde på samma gata förut, så blev att man umgicks endel. Nu blir det sämre då både hon och jag slutat på gamla jobbet plus att vi flyttat. Trist :-(

Sen tänkte jag att vi skulle vara en stund i parken men Lillan slocknade på vägen hem i vagnen... :-o Så d var bara att gå hem istället. Då kan jag få lite packning gjord då hon sover.
För imorrn drar vi till stugan igen..!! :-D
Ska stanna till i Gävle på vägen och gå på Furuvik..!! Skoj skoj..!!

Fått kläderna från Dunnis idag och har även skickat iväg älskling att hämta kläderna på Babyshop..!! *weeeehoo* - Shoppinglycka..!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos