Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 1 juli 2008

LEDSEN

Det blev en biopsi, ultraljud och nya cellprover idag... inte riktigt vad jag var förberedd på...

Bara att invänta dom nya provsvaren...


Måste nog oxå ställa in oss på att d förmodligen inte blir några fler barn för oss heller..
Blev tvungen att börja med preventivmedel nu på en gång... :-(

Vet inte riktigt hur jag mår eller känner mig.. vill verkligen ha en till bebis.. sen kan dom få ta hela livmoders skiten..
Längtar till stugan nu.. semester med hela familjen och träffa massa gamla vänner.!!
Fast med min tur lär vi få avbryta semestern och åka hem till Sthlm för fler operationer...

Så var d med det... :-(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ledsen jag blir...
Hoppas du slipper fler operationer...

*Kramar om dig*

Anonym sa...

Jag har ju inte följt bloggen tillräckligt länge för att veta exakt vad som hänt men trist att du kanske måste opereras.

Anonym sa...

TAck för svaret på min blogg. Hoppas och håller tummen för att du slipper opereras.

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos