Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 25 juli 2008

HOT HOT och HOT

HOT HOT HOT..!! – Nu är d dags för sommaren att komma?? Då man har en vecka kvar av semestern.. *suck*
Så jävla dåligt flyt som vanligt.. ja, ja.. har varit en bra semester ändå.. Ska inte klaga!!
Skulle vilja ta båten till badstranden och bada, men vet inte om d är speciellt bra då Lillan fortfarande är sjuk…

Inatt hade Mandis en superhög febertopp, bara gallskrik i nån timme.. :-( Stackars Liten.. Gjorde ALLT för att lugna ner henne.. tillslut gick d.. med kallt vatten på huvudet och en ny välling flaska.. Sen somnade hon igen, och sov resten av natten. Har feber idag också men inte lika hög..

Nu då hon sover så har jag målat klart staketet och grinden ute på altanen, fin fint blev d ;-) Såklart då d är jag som gjort d.. hehe.. Ganska skönt Pappsen va, då vi fixar och donar här i stugan?? Har förstått att du också är inne och smygkikar på min blogg..!! :-D

Vi får ta och åka hit tillsammans nåt och göra klart utbyggnanden..!!!

Nu måste jag göra nåt vettigt..!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj, stackars lillkicka, ha feber nu när det redan är tillräckligt hett som det är.Fyyy.
Själv fick jag tydligen värmeslag idag...såg dubbelt, hade ont i huvet och var allens orkeslös så har pimplat i mig vatten i massor..men så är det 31 grader idag o i den här *grytan*...nackdel det med dalgång när det blir hett...uff...
Ha det bra

Kram!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos