Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 juli 2008

PANIKÅNGEST

Igår hade vi ett "litet" äventyr i sjön.. :-o

Vi drog ut med båten mitt ut på sjön och kastade i ankaret, sen var d baddax ;-) Svärmor och Andreas skulle hoppa i och salka av sig.. Jag hade Mandis med mig så var inte på fråga för mig.. grejen är ju att båten står ju på pontoner så den var liksom inte lätt att ta sig upp på.. iaf inte för Svärmor.. :-o
- Hon fick en panikångest-attack i vattnet.. fick slänga i flytvästen och sen försöka lugna ner henne.. A hoppade i vattnet och försökte hjälpa henne men hon bara skrek och sparkade vatten.. försökte dra upp henne, samma sak då.. Tillslut hittade jag ett rep i båten som jag gjorde en ögla i och band fast i båten, sen lyckades hon tillslut dra sig upp.. Med skapliga sår och helt skärrad.. Idag har hon riktigt stora blåmärken!! :-o - Hehe.. lite roligt var d.. ska lägga upp lite bilder från badturen lite senare...
Vi kan ju säga så här, hon badar inte mer ifrån båten...

Jag och Andreas åkte ut en sväng oxå.. badade riktigt länge.. asskönt!! Som tur var hade jag inga problem med att ta mig upp på båten... Lite orolig var jag innan jag hoppade i kan jag erkänna..

Kunde inte låta bli - förlåt Svärmor :-o

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos