Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 juli 2008

SUCK

OBS - skrivit i förrgår... :-o

Fan för dessa jävla små helvetes skit kryp.. det fullkomligt kryllar av knott och mygg..!! Vi har alla små sår av alla hemska knott och kliande stora myggbett.. SUCK..!! Men dom är inte inne i stugan den här gången iaf… nåt positivt.. :-o

Har försökt klippa gräs idag medan älskling snickrat på staket och grind.. men tillslut fick Andreas ta över med klippningen.. mest för att han tröttnade på att vara barnvakt plus att jag pallade inte med krypen heller.. Fast jag är inte den som kan erkänna att jag vill ge upp… :-o Kan ju inte vara sämre än älskling….

Försökt leta kottar som vi kan elda, d är ett bra tips för att bli av med alla skit kryp.. POFF så försvinner dom av röken..!! Men vi hittade INGA kottar… HALLÅ, är inte vi i Norrland..?? Mitt ute i skogen dessutom… helt sjukt..?!!

Nu sitter jag inne med Mandis, hon leker och tittar på Playhouse Disney kanalen, grabbarna är ute och fiskar.. ovanligt va?? Dåligt med napp igår, hoppas d går bättre för dom idag. Köpte ett tält till Mandis på IKEA som hon tokdiggar, kastat in ALLA sina leksaker dit in ;-) Fick en ny boll också, den andra nya käkade ju Syrran & Pauls glupska hund upp :-o

Nu ska jag förbereda för middagen, blir kotletter med råstekt potatis ikväll, kanske nåt glas vin.. ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos