Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 27 juli 2008

UNDERBARA DAG

Idag har vi varit ute HELA dagen.. bara pysslat på tomten!! Fixat med båten,målat, klippt gräs, snickrat, krattat, lekt med Mandis och bara plockat och gjort fint..!! En alldeles fantastiskt skön dag - fast SATAN I GATAN vad jag har bränt mig..!! *aaaajjj*


Börjar ju dra ihop sig nu.. tänkte dra hem imorrn först men som d verkar nu blir vi kvar några dagar till.. Kan man lämna en sjötomt i det här vädret..?? Bara 10 meter ner till vattnet...!!


Jag och Andreas tog båten ut idag oxå och hoppade i mitt ute på sjön - så jäkla skönt..!! Fast är samtidigt rädd att någon storgädda ska komma och bita mig i tårna... :-o


Nu ska jag njuta av min White Russian och sen kanske kalla in grabbsen så jag oxå får fiska lite ikväll ;-)


Jo, nu är Mandis helt feberfri.. *jippiee*

2 kommentarer:

Marie sa...

Hej!
Nej inte kan du väl åka hem nu.
Nu när värmen kommer igen så är det perfekt att kunna hoppa i och bada när man vill.
Hoppas att ni har det bra och att Amanda får vara frisk nu.
Sköt om er!
Kram Marie

Anonym sa...

Skönt att Mandis är frisk igen! Ja, ni gör rätt i att stanna kvar ett par dagar till! Passa på och njut nu. Snart är det höstrusk och vinter igen...

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos