Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 juli 2008

SHOPPING

Lite dagvill kanske... trodde d var tisdag.. Det var alltså tisdag vi skulle besöka nya bebisen Gideon.. Ja, ja.. man kan inte hålla koll på allt på semestern!!! :-o

Har precis tryckt i oss massa kinagryta *mums* Så GRYMT gott..!! Inte ätit på flera år eller iaf ett å ;-) Ingen hemma som tycker om d förutom jag ju... *snyft*

Men hos Mammsen får man d..!!!


Idag har vi (jag, Mandis, Mamma & Emelina) varit på Fränstas barnklädes affär, RED och shoppat loss..!! *weee* Me LÖVE shopping..!! :-D - Ta 3 betala för 2 och halva priset på alla RED´s egna märke..!!!


Lite Rocker kläder till min minirocka:

Nya tröjor:



Åsså VACKRAST som liten mannekäng:


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ruggigt söt lilla Mandis! Hon kommer krossa många hjärtan ;)

Kram på er från Fabbe och mig

Anonym sa...

saknar er alla :-(

Anonym sa...

Åh älskling va fiiin hon e=)
Vi måste ju se snån dag, hör av dig kvinna så det blir av nån gång!

Puss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos