Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 21 juli 2008

SOVPROBLEM

Usch.. nu är jag less.. allt jag gick upp under graviditeten vill verkligen inte bort från min kropp..:-(
Har försökt allt tror jag...
Funderar lite på att gå med i Viktklubb.se - Någon som varit med eller är med och vet att det fungerar?? Vill ju gärna veta att det är värt pengarna...


Hade lite svårt att få Mandis att somna ikväll.. testade med mycket innan jag tillslut lägger ner henne i Mammas tokgamla vagga som står inne där vi sover.. - på tre röda sekunder så slocknar hon.. :-o - Hmm.. vad gör man?? Ska hon få sova där eller lyckas jag lyfta över henne till hennes säng..?? Tror hon får testa vaggan inatt.. då kanske hon själv kan ta sig ur den och krypa upp och lägga sig med mig imorrnbitti.. *mysigt*

Emelina och Mamma har lagt sig nu.. - Tråkisar.. Ja, ja.. lika bra att man gör d själv oxå då.. Ska bara ringa min Älskling och höra hur dom har d.. Om dom dragit upp någon storgädda ;-)
Han berättade att han lyckats dra upp en fetare abborre än den Andreas dragit upp.. - han var bara tvungen att ringa och berätta d för honom.. MOGEN kille... :-o

Natti natti friends ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos