Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 juli 2008

BIRSTA CITY

Igår på f.m drog vi med oss grabbsen och åkte till Sundsvall igen, d blev Birsta igen eftersom d tydligen fanns internetcafé där. Jag, älskling och Mandis shoppade loss, bl a en espressomaskin *mums* Jäklar vilka goda café latte d blev – Mycket bra inköp..!
Käkade lunch inne på Birsta city, pizza till älskling och Fläsknoisette till mig..!!
Grabbsen shoppade lite också sen satte dom sig på internetcafé en stund.
När vi kom tebax till stugan så var d kalas fint väder, självklart fisketur för grabbarna medan jag målade på uteplatsen i bara bikini och Mandis badade i sin pool :-D

Igårkväll spelade vi spel då grabbarna kom tillbax från fisketuren. ”Absolut Överens” blev flera omgångar.!! Hehe, skojigt spel d där ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos