Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 juli 2008

MUPP


Haha.. jag måste se hur jävla muppig ut som helst..?!

Just nu sitter vi på sjön, på vår stora båt.. typ katamaran, den går på pontoner liksom..
Mandis ligger i vagnen brevid mig, grabbarna fiskar.. vi har nyss haft lite picknick..
och nu sitter jag och bloggar.. haha..

Åker några förbi så lär dom bara skaka på huvudet.. - himla Stockholmare.. hahaha... :-D
Vad ska man göra då..? Blogg hooked..!!
Saknar att kika in till alla er med bloggar, läsa om tips och se vad ni haft för er ;-)
Istället kanske ni kan lämna en kommentar till mig så att nästa gång jag lyckas komma ut på
nätet har en massa att läsa..!! Skulle göra mig massa GLAD..!!
PÖSS på er alla..!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig Muppen!

Jag blir tokig om jag inte får tillgång på nätet på ett par dagar, så det finns fler muppar än du haha =)

Här i stan har det regnat precis hela dagen... Inte så kul... Tur att vi fick besök så att det blev lite skoj i alla fall!

Vi fick precis ett samtal från förskolechefen för Fabians dagis. In skolningingen blev flyttad till den 27 augusti istället för den 25:e, men det spelar ingen större roll för oss!

Ha det fortsatt bra på semestern!

kram från oss

Anonym sa...

ja...stor mupp....hehe...
snart kommer vi upp o slåss med mygg o knott...istället för er...usch...

Anonym sa...

Haha, jag vet en Mo i Stöde där det finns gott om kottar. Du får ta precis hur många du vill =))))
Då har jag ju fått ett bra tips vad jag ska använda alla dessa förbannade kottar till...för dom finns överallt på vår gård. Kika förbi så kan ni få några sopsäckar ;)
Ska ni på "Styran" förresten? Vi har det i planerna på lördagkväll iallafall, om det funkar som det ska.

Anonym sa...

Kolla in http://enlitentax.blogg.se hon har en tävling där man kan vinna en Baby Art Print, säg att jag tipsade dig o kolla även in hennes trostävling om gulliga trosor o likadant där skriv att jag tipsade dig=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos