Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 juli 2008

JOBBIG NATT

Först och främst kunde jag inte somna.. gck inte och la mig då jag först skrev att jag skulle.. fast d kanske ni fattade eftersom d kom fler inlägg..
När jag väl lagt mig vände jag och vred på mig i flera timmar.. Så fort Mandis rörde sig i vaggan så vakna jag.. Fan skulle hon ligga i den för??? *suck*
Sen vid 06 imorse så vaknar skruttan.. och tokskriker.. Vet inte om hon hade någon mardröm eller om hon hade magknip.. :-( Lyfte över henne till mig, var någorlunda lugn men somnade aldrig om.. Min lilla älskling vill inte sova tillsammans med oss i sängen - bara sova själv :-o Testade att lägga henne i hennes resesäng med hopp om att få sova bara lite till.. men d var lönnlöst.. Mera skrik.. - Bara att stiga upp och göra välling, fast då var klockan 07.30..
Som tur är så har Mandis är bra snäll Mormor så efter jag gjort vällingen så låg hon i hennes säng och myste och Mammsen fick gå ner och lägga sig igen, sova i ett par timmar ;-) *tack*

Fortfarande trött men men.. Nu har hon iaf kommit upp tidigt en morgon, kanske vi kan ställa tillbaka dygnet nu då.. :-o

Nu sover hon lunch, då hon har sovit klart och vi gjort oss iordning så ska vi dra till kusin Carola och lilla Gideon, nu är d faktiskt tisdag och dax att snusa bebis..!! :-D

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos