Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 14 juli 2008

STÄDDAG

Städa, städa och städa... Måste passa på att göra det då Mandis sover och grabbarna är ute och fiskar..!! Idag är dom inte här i vår sjö och fiskar utan är i Hassela nånstans, någon tjärn. Hoppas dom kommer hem med någon ätbar fisk, kanske Lake? Någon som vet hur dom smakar och vad man kan göra med dom fiskarna??
Ska finnas Öring där oxå.. ingen aning hur man tillagar den heller :-o
Emelina kanske vet?? Eller Sara??

Vädret är sisådär.. soligt med ändå molnigt.. Hur är vädret hemma i Sthlm??

Bara Mandis vaknat så ska jag ge mig på disken och sen ska jag hamra upp en del tavlor.

Mmm... nu först ska jag luta mig tillbaka och njuta av "Curly Sue" med Takida som spelas på radion.!!! Ni är grymmast grabbar..!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!jag tror du ska få göra mig en tjänst när du kommer hem till stockholm ;-) Om du har tid lust och möjlighet!Du vet vi lantisar kan ju inte shoppa här som vi vill...
Hoppas ni har det bra där uppe i skogen, huset och träden kvar trots stora branden????:-)
Ha de bäst!!

Kram kram!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos