Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 juli 2008

LYCKLIG

Jag är såå glad..!! Vi har kommit på en lösning för internet uppkopplingen..!! *weehoo*
Nu sitter jag inne i stugan och lyckas surfa på nätet och blogga..!! Fast det går otroligt SEGT..!
Har så dåligt samvete att jag inte lyckats hinna med att kika in till er alla och läst vad ni haft för er..! :-( Nu har Lillan precis somnat och sover lunch, grabbarna är ute och snickrar.. Då kan jag ju passa på att kika runt lite..!!!!! Fast kanske borde ta disken.. :-o Bläää.. Har ju semester..!! Skiter i den.. hihi.. :-D

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos