Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 juli 2008

KAOS

:00Inatt blev d poker så klart ;-) Jag vann en gång och sen vann Andreas en gång..!! - Första omgången vi spelade åkte jag ut mot Andreas på typ första handen… jag får Ess Ess och höjer innan floppen, Andreas går med.. floppen är 8-8-8, schysst, KÅK för mig!! Jag bettar igen och han går med.. Andreas är känd för att alltid gå med.. det kommer en dam och sen nåt annat.. det slutar iaf med att jag ställer in och han synar… - Mm, gissa vad snorungen hade?? Självklart 8:a jäveln…

Mandis vaknade mycket under natten, hade skyhög feber hela natten och även under hela dagen idag :-( Har dock fått i henne bra att dricka och en del att äta också.. plus att då hon fått alvedon så busar hon på som vanligt ;-)

På e.m åkte Putte hem till Sthlm, Älskling och Andreas åkte samtidigt för att hämta Svärmor på tågstationen i Sundsvall.. dom kom bara någon mil.. sen kokade bilen och la av… Jävla bra timing!!! Telefonen gick varm ska jag säga.. jag ringde Svärmor, Älskling och sen även för att kolla upp bussar till Svärmor och vem som kan hjälpa Älskling.. Ringde min kusin som bor i Matfors, hon kom som en räddande ängel :-D Det enda som behövdes var kylarvätska - och dom hann hämta Svärmor i Sundsvall.. sen bar d iväg till bolaget och Coop Extra, mat och sprit för hela slanten ;-)

Här hemma har vi bara softat, Mandis har mest sovit och tagit d lugnt.. Grabbsen och Svärmor har hunnit varit ut och fiskat en gång redan och nu är dom ute igen!! Tydligen så hade Svärmor dragit upp den fetaste abborren nu.. hahaha.. d ni..! ;-) - 0,570g

Nu ska jag kika på "Från koja till slott"… om ni undrar över tiden jag publicerar inlägget är pga att jag skriver inlägget i word nu eftersom jag inte får internet att fungera.. *blää*
Får se om d kommer fler inlägg sen.. känner mig rätt matt och trött.. See you!!! *kisses*

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos