Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 juli 2008

SHOPPING

Idag blev det Birsta City igen..!! Skulle möta upp Mammsen där ;-)

Grabbsen följde med oxå, fast dom käkade bara lunch med oss sen drog dom hem..!! Älskling lämnade bara VISA kortet till mig så kunde jag storhandla istället.. - som om han är ledsen för d... :-o
Det jag glömde att ge honom var nycklarna till stugan.. *iihh* SORRY..!!
Men dom lyckades lösa d ändå, A hade lämnat fönstret uppe på övervåningen, bara att ta stegen och klättra in, haha..!!

Mysig heldag med älskade Mammsen - tiden bara sprang iväg. Var inte hemma igen förrän 18.00




Blev en del shoppat till Mandis idag och inte bara öl och mat..!! ;-)

Ta 3 betala för 2 - body (två enfärgade & en med söta pingviner på), Lindex
My little Pony t-shirt, H&M
Sverige set - kjol med text "Sverige" på rumpan, Lindex - LOVE IT..!!

Åsså blev det lite presenter till min kusins lilla nytillskott - Gideon..!! Önskar jag knäppt kort på kläderna innan dom slog in d... hur snygga som helst ju...!!! Hoppas dom blir nöjda ;-) Kläderna är från P.O.P plus H&M.





Väl tillbax i stugan så bjöd vi Mammsen på grillad abborre, den feta sen igår ;-)

Sen blev d lite fika innan hon begav sig hem till Fränsta. Mandis smuttade lite väl mycket på pappas latte för hon är fortfarade vaken.. - Klockan är ju 23.30 :-o :-o UNGE..!!

2 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Vilken mysig dag! :)

Anonym sa...

Haha, våra tjejer har vart lika klädd i Birsta idag =) Wilma hade oxå en av sina "Fem myror" tröjor på sig. Var dock aldrig in på Birsta City idag. Vi var på Drakborgen och sedan uträttade vi lite ärenden för att avsluta med en fika hos lillebror.
Ni ska inte uppöver på Festivalen i helgen? Vi tänkte gå på lördag =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos