Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 3 juli 2008

TÄVLING


Klippans Yllefabrik har utmärkta kvalitetsprodukter, för det är barn värda. Den är smidig och sammetslen och håller formen tvätt efter tvätt. Dessutom är den supertrendig och den mest populäre chenillefilten IoB-butiken haft..!!


TÄVLINGSREGLER

Kopiera bilden ovan och även denna text:


"Jag tävlar om en underbar chenillefilt, Friendly Monsters,
från IoB-butikenMuppsans blogg
- Tävla HÄR du oxå..!! "


...och publicera den på din blogg, skriv en kommentar under tävlingens inlägg med din mail och bloggadress. Du måste även skriva vad du gillar med Iob-butikens sortiment. Ju grundligare desto större chans att vinna!!

OM du inte har en blogg så måste du maila 5 vänner om denna tävling och sedan kopiera mailet och skicka det till min mail: muppsan@live.se

Tävlingen avslutas söndagen den 3/8-08 kl 21.00 och vinnaren meddelas på bloggen

Önskar er alla LYCKA TILL..!!!


12 kommentarer:

Anonym sa...

åhh.tackar. Glad jag blir :) Din var riktigt tuff måste jag säga. Sugen att delta i imin bloggtävling?

Anonym sa...

jag gillar iob-butikens breda sortiment
http://zipzo.blogg.se/2008/july/tavling-1.html#comment

Anonym sa...

har inte varirt inne på sidan så mycket, men det känns som om de är strukturerade och seriösa. Lätt att hitta de man söker och SNYGGA prylar.
jag vill självklart vara med och tävla!

Anonym sa...

Jag är med

http://www.annakarlsson.se/blogg/tavlingar/

info@annakarlsson.se

Marie sa...

Det bästa är nog att man kan hitta något till alla i familjen, tackvare att de har ett så pass brett sortiment.

Anonym sa...

Jag tycker att en av de sakerna jag gillade mest är att de satsat på försäljning av bärsjalar. Något jag tycker alla borde använda... Sen fanns det ju både veckans erbjudande, fyndhörnan OCH fyndlåda - att köpa. Och vem tackar nej till billiga saker, som även har kvalitet...?!

Min länk; http://leopardia.blogg.se/2008/july/vinn-chenillefilt-hos-muppsan.html

leopardia_superstar@hotmail.com

Boktradition sa...

Det bästa är nog de underbart söta barnkläderna, sagotrycken är oslagbara, vem vill inte ha en pyjamas med snövit på ? Och det breda sortimentet gör att jag även kan köpa presenter till mig själv samtidigt som jag köper till barnen. Men ja, det bästa är de charmerande trycken, som Lilla Anna, Tummen, Mumin m.fl. :)

http://misshoneypie.blogspot.com/2008/06/jag-r-med-och-tvlar-hos-sa.html

Anonym sa...

är med o tävlar så klart ja med...
super rolig sida att kolla runt på, finns kläder till alla i familjen...blir sugen att handla massor..

http://jeanettelovespaul.bloggagratis.se/2008/07/11/824842-tavling/

Anonym sa...

Jag såg att de hade väldigt bra utbud på sånt som är mycket bra för barn och även vuxna... En bra it-butik om inte annat...

//mvh Vickis

Anonym sa...

Så klart man är med och tävlar. Igen. :-D

Iob-butiken har så brett och bra sortiment. Samt väldans bra priser på sitt utbud.
Framförallt har dom en bra sida, lätt att hitta vad man söker.

http://woodland.blogg.se/?tmp=17222308

mail: woodland_hobgoblin@yahoo.com

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Wow första gången jag besökt iob butiken & intrycket av sidan är närmast perfekt ;) Brett vare sortiment både till baby, barm, mami & papi, sådant gillar man!
Även om jag har så stort barn att jag inte bär är det en kvalitets stämpel i sig själv att dom har försäljning av bärsjalar, "det är i tiden".
& vi skall inte glömma att dom säljer riktigt solskydd till barn!!! Jag är extremt pro beklädnad till att skydda de små från solens farliga strålar.

//Sessan

www.sessanochprinsessan.com

sessanochprinsessan@mac.com

Anonym sa...

På denna butik finns allt...Älskar den sidan. Otroligt fina och användbara kläder. Om jag vinner blir jag dunder glad det är nämligen min födelsedag idag....!!
Många kramar Nettan i Hälsingland.
http://olelsi.blogg.se

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos