Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 15 juli 2008

BAKIS

Det blev lite för många glas vin igårkväll.. Fasiken vad bakis jag är.. Ska hålla mig till ölen istället, då blir jag inte bakfull..!!

När grabbsen kom tillbaka från fisketuren så bastade jag och älskling *mys* Sen gick vi in och spelade spel med A och D, "Guiness rekord spelet". Skoj skoj, Dennis vann :-o Nybörjartur, hehe..

Blev fet frukost imorse, det behövde vi, - ägg och bacon :-D

Grabbarna har snickrat vidare idag och älskling har slagit gräs. Jag då, - NADA, eller tar ju hand om Mandis iaf.. :-o Försöker få i mig en öl nu så jag ska må bättre.. Går segt..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos