Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 31 juli 2008

BLOMMOR

Idag har vi bara fixat på gården - var in en sväng till Hassela och köpte blommor och jord sen var d bara att börja med mitt lilla projekt ;-) Hade tänkt ut en liten blomrabatt med massa stenar och så.. - Blev så fint så..!!

Mandis har varit ute och hela dagen, badat och duschat i vattenslangen ;-)

Varit ute på sjön och åkt ring idag oxå såklart - fast idag höll jag på att drunkna.. :-o
Då dom stannar båten och kör sakta så dyker ringen istället.. snabbt la dom om till full gas och
dom trodde väl att jag skulle studsa upp igen på vattenytan, men ringen dök bara mer istället.. Slutade med att jag fick hoppa ur ringen.. Usch.. fick många kallsupar... :-o

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos